Головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Меню сайту
Правова допомога






Категорії розділу
Вітання [23]
Корисне [45]
Оголошення [19]
Освіта [8]
Події в Україні [10]
Події Обухівщини [23]
Подорожі [7]
Поезія і література [9]
Свята [15]
Цікаве [2]
Шкільне життя [93]
Національно-патріотичне виховання [3]
Батькам [3]
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Географія

8 клас


Пошта вчителя - evgesha707@ukr.net

22 квітня - День Землі

ВІКТОРИНА

21 квітня 2021 року

Тема уроку: Класифікація міст. Урбанізація.

Перегляньте відео, опрацюйте параграф 53,54

 

Д/З: Тест

 

19 квітня 2021 року

Тема уроку: Густота населення світу й України

Перегляньте відео, опрацюйте параграф 52

Д/З: пройдіть тест 

 

14 квітня 2021 року

Тема уроку: Практична робота 11. Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України . Міграційна політика у світі і Україні.

Д/З: Виконайте практичну роботу

 

12 квітня 2021 року

Тема уроку: Механічний рух населення

Опрацюйте презентацію та відео

Д/З: опрацюйте параграф 51 та виконайте практичну роботу 12 

 

7 квітня 2021 року

Тема уроку: Статево-віковий склад населення України і світу

Опрацюйте презентацію та відео

 

Д/З: параграф 50 у підручнику, пройдіть тест  (результати скиньте будь ласка у Viber)

 

 

5 квітня 2021 року

Тема уроку: Кількість населення і чинники, які на неї впливають

Опрацюйте презентацію та параграф 49 у підручнику

Д/З: ТЕСТ

31 березня 2021 року

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з теми " Ландшафти України та природокористування"

Варіант 1

Варіант 2

29 березня 2021 року

Тема уроку: Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини

До уваги учнів 8 класу.  Вам необхідно зробити дослідження з теми "Зміни природи  своєї місцевості під впливом діяльності людини". 
Мета дослідження ознайомитися з основними змінами природи своєї місцевості (Обухівського району або міста Обухів чи села дерев’яна), виявити , які природні комплекси зазнали значних впливів діяльності людини і виявити причини цих змін.

Для цього

1.   Дослідіть, як змінилися природні комплекси вашої місцевості внаслідок господарської діяльності людини: а) позитивний вплив; б) негативний вплив
2.    Визначте за допомогою карти екологічну ситуацію, яка склалась у вашій місцевості.
3.    Визначте чинники негативного впливу людини на природу вашої місцевості.
4.    Запропонуйте заходи, які, на вашу думку, допоможуть вирішити екологічні проблеми вашої місцевості.

Дане дослідження можна  виконати та оформити у вигляді презентації чи  стінної газети.
 Нехай стимулом для вас буде вислів:

Природа - це вічне життя, становлення і рух. Природа не визнає жартів, вона завжди правдива, завжди серйозна, завжди сувора; вона завжди права; помилки ж і омани виходять від людей.
Природа - творець всіх творців.
       І. Гете

 

Для роздумів:

Промисловість на планеті стала третім за величиною джерелом енергії після енергії Сонця й земних надр, при цьому вуглекислого газу за рік викидається в повітря більше, ніж усіма діючими вулканами.

Під час перевезень і переробки нафти у воду її потрапляє у 85-100 разів більше, ніж просочується по тріщинах із надр Землі. У результаті цього зараз майже весь Світовий океан укритий тонкою плівкою, під якою через брак кисню гинуть живі організми. Регулювання потоків води в масштабах планети призвело до того, що зараз у водоймищах міститься близько 6 тис. км3 води — у три рази більше, ніж у всіх річках світу.

Озброєна технікою людина почала переробляти навіть непорушну донині оболонку Землі — літосферу. Під час видобування корисних копалин вона створює штучні гори й западини — терикони й кар’єри, які висотою й глибиною сягають кількох сотень метрів. Це фактично нові, рукотворні форми рельєфу.

Людина змінила кругообіги фактично всіх металів, що існують у природі. Метали накопичуються в повітрі, ґрунтах, рослинах, воді, потрапляють у продукти харчування й потім в організм людини. Перевищивши певну концентрацію, метали завдають непоправної шкоди всьому живому.

За оцінками фахівців, людина істотно змінила й освоїла близько 60 % території суходолу. Природний вигляд деяких природних зон можна спостерігати тільки в заповідниках. Результатом господарсько-перетворювальної діяльності людини є виникнення антропогенних ландшафтів — суттєво змінених природних комплексів.

Основні види забруднення навколишнього середовища

Механічне — забруднення твердими предметами, тарою, спрацьованими предметами, що накопичуються на земній поверхні.

Хімічне — забруднення речовинами й сполуками штучного походження, які взаємодіють із природними речовинами та порушують кругообіг речовин та енергії.

Біологічне — поширення організмів, що виникли в результаті життєдіяльності людства (нові види хвороб тварин, бактерій та вірусів, таргани, пацюки та ін.).

Радіаційне — відбувається під час випробування ядерної зброї, захоронення радіоактивних відходів, аварій і катастроф на атомних станціях та інших об’єктах з атомними двигунами

 

 

 

20 січня

Тема уроку: Ґрунти України

Опрацюйте параграф 32, перегляньте відео

Д/З: Виконайте тест у google classroom

18 січня

Тема уроку: Дослідження: Аналіз забезпеченості водними ресурсами різних територій України

Водні ресурси (в широкому розумінні) – це всі води гідросфери, а саме: води річок, озер, каналів, водосховищ, морів й океанів, підземні води, ґрунтова волога, водяна пара атмосфери, вода (лід) гірських і полярних льодовиків.

Згідно з іншим визначенням, водні ресурси – частина природних запасів води, яка безпосередньо приймає участь або може приймати участь у суспільному виробництві в конкретних історичних умовах при певному розвитку продуктивних сил. Це визначення характеризує водні ресурси не тільки як природне явище, а й як соціально-економічну категорію, яка безпосередньо пов’язана з рівнем розвитку суспільства.

Водні ресурси є джерелом  промислового і сільськогосподарського  виробництва, власне і самого життя людей. Використання води для господарських цілей – одна з ланок  кругообігу води в природі.

 

 

Ресурси річкового стоку України становлять в середньому 87 млрд. м3 на рік (в маловодний рік цей показник зменшується до 56 млрд. м3). Річкову мережу України складають понад 71000 річок загальною довжиною більше 170 тис. км. Її середня густота – 0,25 км/км2. Майже всі річки належать до басейнів Чорного та Азовського морів і тільки 4% – до Балтійського моря. Водні ресурси України формуються, в основному, за рахунок стоку річок Дніпро, Дністер, Сіверський Донець, Південний Буг, Тиса, на яких побудовані водосховища. Україна належить до держав з недостатнім забезпеченням водними ресурсами Вона – одна з найменш водозабезпечених країн Європи. Водні об’єкти України вкривають 24,2 тис.кв.км, що становить лише 4,0% від її загальної території (603,7 тис. кв. км). Питома забезпеченість річковим стоком в Україні – близько 1000 мна особу в рік, що нижче в 2,5 рази ніж в Німеччині та Швеції, в 3,5 рази ніж у Франції та у 5 разів ніж в Англії.

Д/з: виконайте дослідження. «Аналіз забезпеченості водними ресурсами різних територій  України.»

• За картами атласу та додатковими джерелами з’ясуйте, як області України забезпечені водними ресурсами.

• Зробіть загальний висновок про особливості розташування водних об’єктів по території України та стан забезпеченості водними ресурсами різних її частин, зокрема свого району та області.

 


 

13 січня

Тема уроку:Озера. Болота. Водосховища. Канали. Підземні води

Опрацюйте парарафи 30,31 та  перегляньте презентацію.

Д/З: Складіть акровікторину про одне з озер України,
використовуючи терміни з теми
" Води суходолу і водні ресурси"

11 січня

Тема уроку: Річки. Основні річкові басейни.

Опрацювати презентацію та параграфи підручника 28,29

Перегляньте відео "Дивовижні річки світу"

Д/З: виконати тест у google classroom

 

11 листопада

Тема уроку. Геологічна та тектонічна будова України

 

 

Презентація до теми уроку ( натиснути)

Д/З: Опрацювати параграфи 15 та 16. Виконати тест1 або тест 2

4 листопада

Тема уроку. Загальні риси рельєфу України.

Додатковий матеріал ( натиснути)

Д/З: опрацювати сторінки підручника 88-97,виконати тест 1  або тест 2 y MERKATOR

Вхід на сайт


Пошук

Наша адреса:

вул. Шкільна, 17,
с. Дерев'яна,
Обухівський район,
Київська область,
08724, Україна,
телефон: (04572) 3-64-22
Е-mail: dersko@ukr.net
Шукати на мапі
Лінки
Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти Київської ОДА

КНЗ КОР КОІПОПК

Український центр оцінювання якості освіти України


Лепетун. Для тих, хто хоче вдосконалювати українську мову

Правовий портал для освітян

Управління освіти Обухова

Управління освіти м.Обухова

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Підгірцівський ліцей

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ cт.
Дерев`янська гімназія
Офіційний сайт Обухова
Офіційний сайт Обухова
Обухівська РДА
Обухівська РДА
Офіційний сайт Українки
Офіційний сайт Українки

Освіта в Україні і за кордоном
Освіта в Україні і за кордоном
Філологічний експрес
Філологічний експрес
Освітній портал
Освітній портал
Євро освіта
ЄвроОсвіта

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021