|
ІнформатикаДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ9 класТема 87 (23.04) Розв`язування компетентнісних задач (3 уроки)Випишіть означення на сторінці 226. Напишіть короткий конспект "Розв’язування компетентнісних задач" за параграфом 40. Пройдіть ТЕСТ та перешліть скріншот результату вчителеві. Створіть документ (Microsoft Word, LibreOffice Writer або Google Документи) із посиланнями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо (не менше 10-12). Результат роботи надішліть вчителеві. Тема 84,85, 86 (16.04, 19.04, 21.04) Розв`язування компетентнісних задач (3 уроки)ЗавданняУ кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема • Скелі Довбуша • Клевань. Тунель кохання • Софіївський парк • Синевир • Національний природний парк «Дністровський каньйон» • Говерла • Парк «Феофанія» • Соляні озера Солотвина • Чорногірський хребет • Долина нарцисів Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених. Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм. Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України. Читати §10.1, (Підручник Інформатика. 9 клас. Ривкінд Й.) Підготуватися до контрольної роботи Тема 83 (14.04) Контрольна робота з теми: «Алгоритми та програми»Виконайте тестування за ПОСИЛАННЯМ (45 хв.) Ввести Прізвище та Ім'я)Тема 80,81,82 (09.04,12.04) Розв`язування компетентнісних задач ( 3 год)з використанням середовищ табличного процесора (Microsoft Office Excel)Читати §10.1, (Підручник Інформатика. 9 клас. Ривкінд Й.) Підготуватися до тематичного оцінювання Тема 78,79 (05.04, 07.04) Розв`язування компетентнісних задачз використанням середовищ табличного процесора (Microsoft Office Excel) та редактора презентацій (Microsoft Office PowerPoint )
Що таке компетентнісні задачі? (Теорія) Критерії оцінювання виконання завдання Тема 77 (02.04) Визначення теми програмного проектуТема 75, 76 (29.03, 02.04) Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів
Тема 62 (12.02) Контрольне тестування з теми "Системи керування базами даних"Пройдіть тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 2923823 (Прізвище та Ім`я) Тема 61, 62 (12.02) Виконання індивідуальних і групових проектів з використанням бази данихТема: "Каталог легкових автомобілів"Створити 3 таблиці. Таблицю 1 створюють усі учні. Таблицю 2 і 3 створює кожен учень окремо, відповідно до списку у класному журналі Наприклад учень у списку під №1 обирає Марки автомобілів лише тих, що виготовлені в Італії, під №2 лише ті, що з США, і т.д. Не більше 10 моделей. 1 модель -1 бал. Тема 52, 53 Визначення різних типів зв'язків. Створення таблицьСтворити у базі даних Access дві таблиці за зразком, Таблиця 1 (Школа),Таблиця 2 (Учні) Таблиця 1. "Школа" має містити такі елементи: Коду класу, Клас Таблиця 2. "Учні" має містити такі елементи: Код учня, Прізвище,Ім`я, Дата народження, Клас Тема 51 (18.01) Ключі й зовнішні ключі. Зв`язки між записами і таблицями.Опрацювати матеріал в підручнику В.Д.Руденко "Інформатика, 9 клас" Тема 50 (15.01) Реляційні бази даних, їхні об`єктиОпрацювати матеріал в підручнику В.Д.Руденко "Інформатика, 9 клас" Тема 49 (15.01) Поняття систем керування базами даних, їх призначенняОпрацювати матеріал в підручнику В.Д.Руденко "Інформатика, 9 клас" Тема 48 (11.01) Поняття бази данихОпрацювати матеріал в підручнику В.Д.Руденко "Інформатика, 9 клас" Тема 34 (11.12) Упорядковування даних у таблицяхТема 33 (11.12) Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.Контрольна робота з теми "Основи комп'ютерної графіки"Виконати завдання на сайті join.naurok.ua, Код доступу 3792495 (Прізвище та Імя) Тема 24 (13.11) Поняття про 3D-друкПідготуватися до тематичного оцінювання Тема 23 (13.11) Рендеринг тривимірної сцениТема 22 (11.11) Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації
Виконайте анімаційне переміщення 2-3 об`ємних обєктів по умовним трикутникам (куб, піраміда, куля) Тема 20, 21 (06.11) Текстові об`єкти та їх редагуванняДовідка. Якщо вам не вдається завантажити та установити програму Blender, можна скористатися онлайн 3D-моделюванням TINKERCADПрактичне завдання.1. Створити набір найпростіших примітивів BlenderTinkercad2. Створити текстовий напис, що містить ваші Прізвище та Ім`я, Клас, назву школи. Тема 19 (04.11) Вершини, ребра, грані. Графічні текстуриРобота виконується у програмі Blender Завантажити можна на сайті https://www.blender.org/download/
Тема 12 (25.09) Класифікація програм для роботи з тривимірною графікоюAnim8or - це програма для комп’ютерної 3D-анімації, розроблена для прямого створення анімації. Ви інтерактивно створюєте та редагуєте об’єкти, малюнки та сцени безпосередньо на екрані комп’ютера. Основний інтерфейс подібний до більшості програм 3D-анімації, як показано на наступному знімку екрана: Є дві панелі інструментів, які можна використовувати для загальних завдань. У верхній частині екрана є кнопки для загальних команд, які використовуються у всьому Anim8or, тоді як ліва дозволяє змінити режим роботи для загальних завдань у поточному редакторі, який ви використовуєте. Звичайне меню є для менш часто використовуваних завдань. Довідник до програми (англійською мовою), довідник до програми (українською мовою) Побудуйте зображення вази (колір візерунка та форма може довільною, на ваш вибір) (Див. фільм попереднього уроку) Тема 11 (25.09) Тривимірна графіка. Принципи тривимірної графікиЗавантажити програму Anim8or або архів з програмою Ознайомитися з її меню. Якщо програма не запускаається, її слід запустити, від імені адміністратора.
Тема 10 (23.09) Контрольна робота №1. Програмне забезпечення та інформаційна безпекаПройдіть тестування на сайті join.naurok.ua (45 хв.), код доступу 2692696 (Введіть своє Прізвище та Ім`я )Тема 9 (18.09.) Практична робота №2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера1. Запустіть браузер Google Chrome. 2. Налаштуйте конфіденційність користування браузером: 1) клацніть на значку у верхньому правому кутку браузера; 2) виберіть команду Налаштування; 3) розгорніть унизу сторінки команду Розширені; 4) зробіть у розділі Конфіденційність і безпека потрібні налаштування, наприклад, очистіть Паролі у вікні Очистити дані веб-перегляду. 3. Перевірте налаштування заборони показу спливаючих вікон: Меню ^ Налаштування ^ Розширені ^ Конфіденційність і безпека ^ ^ Налаштування вмісту ^ Спливаючі вікна (Заблоковано). 4. Активуйте (якщо не активовано) захист від небезпечних сайтів (див. п. 2). 5. Налаштуйте (якщо цього не зроблено) браузер на українську мову інтерфейсу (див. попередні алгоритми налаштувань). 6. Самостійно дослідіть інші налаштування вмісту сторінки браузера. 7. Зайдіть на свою поштову скриньку. Додайте нову папку Шкільне для зберігання листів шкільного призначення. 8. Налаштуйте автоматичний підпис ваших листів, наприклад: З повагою, <Прізвище Ім’я>. 9. Позначте листи, отримані з невідомих джерел, як спам. 10. З’ясуйте, що таке файли cookies і навіщо їх видаляють. Створіть текстовий документ, уведіть відповідь і надішліть учителю. Завершіть роботу за комп’ютером. Підготуватися до контрольної роботиПовторити §§1.1,1.2Тема 8 (18.09.) Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення данихПовторити §§1.1,1.2Завантажити середовище Lazarus v.1.8.4 Інформатика 9 клас
|
|
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021 |