Дерев'янська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту

Правова допомога






Категорії розділу
Вітання [15]
Корисне [29]
Оголошення [12]
Освіта [7]
Події в Україні [5]
Події Обухівщини [23]
Подорожі [7]
Поезія і література [6]
Свята [14]
Цікаве [2]
Шкільне життя [68]
Національно-патріотичне виховання [3]
Батькам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МАТЕМАТИКа

2 клас

28 травня

Завтра останній дзвоник,почнуться канікули.Бажаю вам провести їх весело і з користю!

 

26травня

Вчимося мислити.

 

25 травня 

Розвиваємо логіку.

Завдання висилати не треба.

 

22 травня

Розвиваємо кмітливість,пам'ять і увагу.

Завдання №3,4 на с.79-80 друк.зошита.

21 травня

Повторення вивченого.Завдання для розвитку кмітливості.

Виконайте цікаві завдання №1-2 на с.79 друк.зошита.

19 травня

Творча робота над задачею.

На окремому листку напишіть та намалюйте ілюстрацію до задачі1003 на с.160.Попрощайтеся з підручником!

18 травня

Контроль знань.Усні обчислення.

Дорогі діти,постарайтеся самостійно виконати усні обчислення.Вишліть мені роботу без маминої перевірки.Успіхів!

15 травня

Повторення вивченого.Порівняння чисел.

Повторимо!

Складіть(усно) та розв'яжіть у зошиті задачі №1001-1002.

14 травня

Повторення вивченого.Календар.

Відповіді запишіть у зошит.

Коротенько в зошиті дайте відповіді на запитання №999-1000.

 

 

12 травня

Повторення вивченого.Іменовані числа.Час.

Виконайте №995.

1 год = 60 хв

1доба - 24 год

Виконайте №998.

08 травня

Повторення вивченого.Розв'язування виразів та задач.

А тепер виконайте №993 та 994.

 

 

07 травня

Повторення вивченого.Невідоме ділене та дільник.

А чи не забули ви таблицю?Повторимо!

А зараз пригадаємо назви чисел при діленні.

Завдання з відео виконуємо усно!У зошиті № 991(усно),№990,992(письмово).

 

05 травня

Повторення вивченого.Назви чисел при множенні.

Готуємо голівки до уроку.Виконайте задачу №3 с.72 друк.зош.

Виконайте,будь ласка,№988(усно) та №987,989(письмово).

 

04 травня

Повторення вивченого.Назви чисел при відніманні.

Для математичної розминки виконайте,будь ласка,№2 на с.72 друк.зошита.

А сьогодні згадаємо дію віднімання.

Виконайте з підручника №985(усно),№986(письмово).

30 квітня

Повторення вивченого за рік.Додавання й віднімання двоцифрових чисел.

Як ви впоралися з перевірною роботою?Чекаю результатів та запитань,якщо вони виникли.З сьогоднішнього уроку починаємо пригадувати ,що вчили у 2 класі.Ви ж уже майже третьокласники!

Виконайте,будь ласка ,№981(усно)та 982 у зошиті.

А зараз перегляньте відео та пригадайте,як знайти невідомий доданок.

Виконайте №983(усно)-984.

28 квітня

Узагальнення й систематизація знань.Діагностична робота.

Дорогі діти,я знаю,що ви в мене розумні і самостійні,тому спробуйте чесно ,без допомоги батьків виконати роботу на с.78 друкованого зошита.

Налаштуйтеся,пригадайте порядок виконання дій у виразах,правило знаходження периметра,як оформити запис задачі.Після виконання роботи оцініть свої знання.

Успіхів!

27 квітня

Закріплення вивченого матеріалу.

Виконайте ,будь ласка,завдання на повторення у робочому зошиті.

https://drive.google.com/file/d/1qome7PuMSnzkCQHgUX_pyVrml8MLRMvK/view?usp=sharing(натиснути)

Сьогодні урок-закріплення набутих знань.Тому вирушайте на іншу планету,і виконайте завдання у друк.зошиті на с.76-77.

На наступному уроці контрольна робота.

 

24 квітня

Множення і ділення на 10.Дії з іменованими числами.

Сьогодні ви навчитеся ділити і множити на 10.Це досить просто.

Щоб помножити число на 10,треба приписати справа один 0: 3х10=30

Щоб поділити число на 0,треба відкинути справа один 0: 40:10=4(правила с.154-155).

Використовуючи правила,виконайте №964.

Пригадайте:при діленні двох іменованих чисел отримаємо просто натуральне число,а при множенні і діленні іменованого числа на натуральне-іменоване.

Виконуємо №966.

Пригадуємо: у 10 разів більше-множимо,

у 10 разів менше-ділимо.

Задачі №967 і .972

23 квітня

Ділення числа 0,неможливість ділення на 0.

Перегляньте відео попереднього уроку до кінця.

На с.153 підручника є два правила,які треба запам'ятати.

На 0 ніколи ділити не можна!

На закріплення виконайте №954.

На повторення попереднього матеріалу-с.73 друк.зошита.

Зверніть увагу на задачу №6:береза за тиждень випиває 35 відер води,а евкаліпт-за добу.(У тижні 7 діб).

21 квітня

Ділення на 1 та ділення рівних чисел.

Доброго дня,діти.Знову приступаємо до навчання.

Пригадайте:при множенні на 1 отримуємо те ж саме число,при множенні на 0 отримуємо 0.

3х1=3

6х0=0

А сьогодні навчимося  ділити на 1 та ділити однакові числа.

У даному відео ознайомтеся лише з випадками з нашої теми.Продовжимо на наступному уроці.

Отже,при діленні на 1 отримаємо  те саме число,а при діленні двох однакових чисел отримаємо 1.

вивчіть правила на с.947 та виконайте №945

Розглянемо задачу№947

Щоб дітей поділити порівну,треба спочатку дізнатися їх загальну кількість

17+19=36(д.)-всього дітей

36:4=9(д.)

Відповідь:у командах по 9 учасників.

Виконайте подібну задачу№948.

Пригадайте,скільки сторін у прямокутника,які сторони у нього рівні,як знайти периметр прямокутника та виконайте №949.

 

 

17 квітня

Множення 1 та 0,розв'язування задач.

Розгляньте правила на с.151,пригадайте,що замість букви можна підставити будь-яке число.ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА!

На закріплення виконайте №937,938 та 940. З наступаючими святами!

16 квітня

Знаходження невідомого діленого.Розв'язування задач.

Підготуємо голівки до уроку.

https://drive.google.com/file/d/1jDL5W3RGv47G-eehV_loW-vOu9tB3qL_/view?usp=sharing(натиснути)

Розгляньте таблицю№926.

У таблиці пропущено ділене.Щоб його знайти,треба частку помножити на дільник.

Виконайте №927

Розглянемо задачу931

1.Дізнаємося,скільки консервів з'їли за 5 днів

8х5=40(б.)

2.А скільки банок було до того,як з'їли?

40+15=55(б.)

Розв'яжіть задачу №930.

На повторення-друк.зошит с.69.

 

14 квітня

Таблиця множення та ділення на 9.

Ну ось і підійшло до завершення вивчення таблиць множення та ділення.Надіюсь,коли ми зустрінемося,ви доведете,що працювали сумлінно.

Усний рахунок

https://drive.google.com/file/d/1RDDn_y2lmlHQvDUihTLc9ym7VU68xj21/view?usp=sharing(натиснути)

Вивчаємо таблицю.

Запишіть таблиці у зошит(№ 917)

Розглянемо задачу №920

Зверніть увагу:деталі дітям давали з обох коробок,тому спочатку дізнаємося їх загальну кількість

38+42=80(д.)

Далі дізнаємося,скільки деталей роздали

8х7=56(д.)

А тепер знайдемо,скільки залишилося

80-56=24(д.)

На закріплення-№ 921 та 924, № 922(усно).

 

13 квітня

Робота з узагальненою таблицею множення.Розв'язування задач.

Давайте розглянемо таблицю у номері 909.

Вертикальний стовпчик-перший множник,горизонтальний-другий.Де вони перетинаються-це добуток.

Виконайте завдання цього номера.

У номері 911 загубився другий множник.Знайдіть його і запишіть рівності.

Задача 912 може бути розв'язана двома способами чи виразом.

1сп.

1)2х4=8(п.)-для 4 рушників.

2)2х5=10(п.)-для 5 наволочок.

3)8+10=18(п.)

2сп.

1)4+5=9(р)-повісила Катруся.

2)2х9=18(п.)

Вираз:2х4+2х5=18(п.)

2Х(4+5)=18(п.)

Відповідь:18 прищіпок використала Катруся.

На закріплення виконайте №913 та 915.

 

 

 

 

10 квітня

Таблиця множення 9.Побудова квадрата.

Вивчаємо таблицю

 

Запишіть таблицю у зошит(899).

А зараз будемо розвідниками.Перевірте №901,запишіть правильно.

А тепер завдання на вибір-у підручнику№903,904,905 або друк.зошит с.70.

 

09 квітня

Знаходження невідомого дільника.Розв'язування задач.

Усний рахунок.Повторимо таблицю.

Розгляньте №891,пригадайте,як називаються числа при діленні?Яке число пропущене?Як його знайти?

Запам'ятайте-щоб знайти невідомий дільник,треба ділене поділити на частку.(правило с.144.)

Усно виконайте №892а письмово-№893.

Сьогодні маємо новий вид задач.

У номері 894 є план розв'язання таких задач.Першою виконуємо дію додавання,потім ділення:

1)12+9=21(КГ) - ОГІРКІВ ЗАСОЛИЛИ.

2)21:3=7(Б.) 

Відповідь:засолили 7 банок огірків.

На закріплення задача№897.с.68 друк.зошит.

 

07 квітня

Таблиця множення і  ділення на 8.Відновлення рівностей,розв'язування задач.

Пригадаємо?

А сьогодні,пригадавши переставний закон,вивчимо таблицю множення і ділення на 8.(№882)

Пригадавши таблиці множення,вставте пропущений множник(№884).

Ось такі чудові тваринки принесли вам задачу№886.

Розв'язуючи її ,пам'ятайте:на 6 більше-додати,у 4 рази менше-поділити.Підказка-задача на 3 дії.

На повторення-дод зошит с.67

 

06 квітня

Розв'язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць.Обчислення периметра прямокутника.

ДАВАЙТЕ ПРИГАДАЄМО,що таке збільшення та зменшення числа на кілька одиниць та у кілька разів.

Пригадали?Тож розв'яжіть задачу 875,але зверніть увагу на запитання,чи одразу можна на нього відповісти?На скільки дій задача?

Номери 872-874 виконайте самостійно.Пам'ятайте,що дії в дужках виконуємо першими,якщо немає дужок,то першими виконуємо ділення і множення.

Щоб порівняти вирази(номер 873),треба знайти значення виразів зліва і справа,а потім результати порівняти.

Множення та ділення іменованих чисел див.попередній урок.

Периметр прямокутника знаходимо як суму двох добутків(довжина,помножена на 2 плюс ширина,помножена на 2),чи іншим способом,але використавши дію множення.

Виконайте задачу 878.Дякую за роботу!

03 квітня

Складання таблиці множення 8,дії з іменованими числами.

Усний рахунок.

Запишіть таблицю множення 8 у зошит,вивчіть її!

Ще раз нагадаю:при діленні двох іменованих чисел отримуємо натуральне число

14 л : 2л=7

При множенні та діленні і менованого на натуральне,отримаємо іменоване

4кг:2=2

виконайте номер 864

Задача 865 на три дії,але ви вже дорослі,справитеся.Спочатку знайдіть скільки м"ятних пряників,потім-медових,а вже потім порівняйте,яких і на скільки більше.

На закріплення -дод. зошит с.66

20 березня

складання за схемою добутків з першим множником 7,обчислення периметра прямокутника

 

 

підр. с.135 ,номери 827 та 832 у роб.зошиті, дод. зош. с.64

Периметр прямокутника-це сума довжин його сторін.

 

 

30 березня

Способи обчислення периметра прямокутника,дії з іменованими числами.

Пригадаємо:якщо поділити іменоване число на іменоване-в результаті одиниці вимірювання не пишемо:12ц:2ц=6,якщо іменоване число ділимо на натуральне-в результаті отримаємо іменоване:12 ц :2=6ц,12ц x 2=24ц.

Пригадаємо:(натиснути)

виконати  номер 837,839

У прямокутника протилежні сторони рівні,тому периметр можна обчислити по різному с.137

виконати номери 842,843

 

31 березня

Складання таблиці множення і ділення на 7,обчислення периметра квадрата

 

Вивчаємо таблицю!

 8

На закріплення виконати номер 845 с.138

Задача 848 (спочатку знаходимо ціну одного олівця,потім порівнюємо,що дорожче)

пригадаємо:у квадрата всі сторони рівні,ми знаходили периметр ,додаючи довжини чотирьох його сторін.

Але ви вже дуже розумні і можете це зробити по іншому(номер 849)-усно

Д.з. номери 851-852

02 квітня

Знаходження невідомого множника,розв"язування задач.
Готуємо голівки до роботи,рахуємо УСНО!

усно (натиснути)

 

НОМЕР 853

Пригадайте-щоб знайти невідомий множник,треба добуток поділити на відомий множник.

5х3=15

15:5=3

15:3=5

Допоможіть Пінгвіну виконати задачі 856(усно)

Звернувши увагу на запитання задач під номером 857,виконайте їх у зошит.

На закріпленя номери 859-860.

 

Вхід на сайт


Пошук

Наша адреса:

вул. Шкільна, 17,
с. Дерев'яна,
Обухівський район,
Київська область,
08724, Україна,
телефон: (04572) 3-64-22
Е-mail: dersko@ukr.net
Шукати на мапі
Лінки
Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти Київської ОДА

КНЗ КОР КОІПОПК

Український центр оцінювання якості освіти України


Лепетун. Для тих, хто хоче вдосконалювати українську мову

Правовий портал для освітян

Управління освіти Обухова

Управління освіти м.Обухова

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ cт.
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ст.
Офіційний сайт Обухова
Офіційний сайт Обухова
Обухівська РДА
Обухівська РДА
Офіційний сайт Українки
Офіційний сайт Українки

Освіта в Україні і за кордоном
Освіта в Україні і за кордоном
Філологічний експрес
Філологічний експрес
Освітній портал
Освітній портал
Євро освіта
ЄвроОсвіта

Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2020