|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯМАТЕМАТИКА, частина 14 класМАТЕМАТИКА, частина 229 квітняТема. Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботуПрочитайте пояснення (за № 1044).Виконайте завдання письмово № 1045 (з коментуванням усно).19 691 : 82 = 240 (ост. 11) 34 568 : 64 (= 540 (ост. 8)Задача № 1047( письмово)Запишіть короткий запис задачі.І н. – 24 хв – 4800 лІІ н. – 40 хв – 4800 лІ н. і II н. – ? хв – 4800 лРозв’язання записують у зошитах окремими діями. Потім можна скласти вираз для розв’язання задачі і записать.Задача № 1048 (письмово) – Розгляньте вирази: А) 54 • 8; б) 4 • 54; в) 4 • 54 • 8. – Який з них є розв’язанням задачі № 1048? Домашнє завдання: №№ 1049, 1050 (с. 163, письмово) 28 квітня Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі. Завдання 1036, 1038 (усно) Завдання 1037, 1039, 1041 (письмо)
27 квітняТема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі. Розв'язування задач Домашнє завдання: №1034, №1035 (письмово)
24 квітня Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного Завдання 1022(усно) Завдання 1023(письмово) Завдання 1026(письмово) Завдання 1027(письмово) 22 квітня Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задачЗавдання № 1013(усно)Завдання № 1014 (записати і розібрати).Розв’язання: 1) 28 + 30 + 32 + 44 + 26 = 160;2) 160 : 5 = 32.Задача № 1015.(усно розібрати)– Що означають написи на стовпі?(До Києва – 144 км, а до Харкова – 306 км.)– Яка відстань від Києва до Харкова? (144 + 306)– Якщо поїхати в бік Харкова 34 км, то перший доданок суми (144) збільшиться на 34, а другий (306) зменшиться на 34.Отже, на стовпі будуть покази 144 + 34 = 178 і 306 – 34 = 272.А тепер подивимось, яку властивість суми ми тут спостерігаємо.144 + 306 = (144 + 34) + (306 – 34) = 450.(Якщо до одного доданка додати число, а від другого – відняти те саме число, то сума не зміниться.)Домашнє завдання.№№ 1018, 1019 (с. 160 письмово).21 квітняТема. ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ (загальний випадок). ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГОПовторити (усно): https://www.youtube.com/watch?v=NW4eRGV3eQoРозгляньте пояснення, як виконано ділення (№ 1004, с. 158 усно ).— Зробіть висновок.1) Робота за підручником (с. 159).а) Письмове обчислення прикладу, спираючись на пояснення, — № 100512 168 : 52 = 234б) Письмове обчислення прикладів № 1006в) Робота над задачею № 1007 (записати в зошит один спосіб на вибір, розв'язання пишемо стовпчиком)— Які компоненти відомі?— Розв’яжіть задачу двома способами.Розв’язання:I спосіб1) 12 ∙ 7 = 84 (т) — 7 самоскидів за 1 рейс;2) 1932 : 84 = 23 (рейси) — робив кожен самоскид.II спосіб1) 1932 : 12 = 161 (рейс) — зробили всі самоскиди;2) 161 : 7 = 23 (рейси) — кожен.Відповідь: 23 рейси робив кожен самоскид.3) Робота над задачею № 1008 (розібрати задачу за її розв'язком та записати в зошит розв'язання стовпчиком)Розв’язання:1) 24 ∙ 25 = 600 (ц) — з першої ділянки;2) 32 ∙ 15 = 480 (ц) — з другої ділянки;3) 600 + 480 = 1080 (ц) — з двох ділянок;4) 25 + 15 = 40 (га) — дві ділянки;5) 1080 : 40 = 27 (ц) — середня урожайність.Відповідь: 27 ц — середня урожайність жита з ділянок.Домашнє завдання ( письмово)С. 159, № 1011; 1012.17 квітняПисьмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові.Розв'язування рівнянь.Задачі на знаходження середнього арифметичного1) Математичний диктант (з використанням прийому «Мозковий штурм»)(письмово на вибір якийсь один варіант)
Робота за підручником (с. 157-158).Самостійне розв'язування рівнянь № 998(письмово)Розгляньте задачу та поясніть її розв’язання (№ 1000, с. 157-158 усно).Робота над задачею № 1001(письмово)15 квітняПисьмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові , якщо частка двоцифрова. Середнє арифметичне.1.Прочитай і запам'ятай пояснення ділення на двоцифрове число (за № 987).2. Закріплення матеріалу.Виконання завдання № 988 (письмово).Розвиток математичних знань.1. Задача № 989.(усно)Вносимо дані задачі у таблицю, підготовлену заздалегідь.
Після цього учні самостійно розбирають розв'язання задачі (за бажанням задачу розв'язують складанням виразу).123 ∙ 8 : 12 = 82 (кг)Знаходження середнього арифметичного.1. Задача.Автомобіль їхав 1 год зі швидкістю 60 км/год, 2 год зі швидкістю 90 км/год і 3 год зі швидкістю 80 км/год. З якою середньою швидкістю їхав автомобіль?— Спочатку знайдемо, скільки всього годин їхав автомобіль:1 + 2 + 3 = 6 (год).— Потім знайдемо, скільки всього кілометрів проїхав автомобіль:60 + 90 ∙ 2 + 80 ∙ 3 = 480 (км).— Щоб знайти середню швидкість автомобіля, потрібно весь шлях, який він подолав, поділити на час, за який цей шлях було пройдено:480 : 6 = 80 (км/год)2. Читання і пояснення про знаходження середньої швидкості велосипедиста за № 991.Розв'язування задачі № 992(письмово)— Як знайти середнє арифметичне кількох чисел? Запам'ятай: (Потрібно суму цих чисел поділити на їх кількість.)№№ 994, 995 (с. 157)(письмово)14 квітняПисьмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею.Продивитися (усно):https://www.youtube.com/watch?v=txobXSflWT4Прочитати пояснення в підручнику ст.154, №978Виконати № №979,985 (письмово)Запам'ятати пояснення в підручнику до задачі №981
13 квітня10 квітняПисьмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух. Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM Робота за підручником (с. 152-153) №959(усно) №960(письмово) Задача №962 (усно) Робота над задачами. Після аналізу задачі учні не записують розв'язання в зошит. (Розв'язання: 1) 900 : 15 = 60 (км/год) — швидкість вантажівки; 2) 900 : 10 = 90 (км/год) — швидкість легківки; 3) 60 + 90 = 150 (км/год) — швидкість їх зближення; 4) 900 : 150 = 6 (год) — через стільки часу вони зустрінуться.) Задача 963 (письмово ) №966 (письмово) Закріпити: (переглянути усно) https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc 9 квітня Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Робота за підручником (с. 151-152) Розв’язання 8 квітняМноження складених іменованих чисел на двоцифрові числа.Розв'язування і порівняння задач.Робота за підручником (с. 150)Завдання 943(усно)Висновок. При множенні складені іменовані числа замінюють простими.У відповіді просте іменоване число замінюють складеним.Завдання 944 (Письмове виконання завдань з поясненням )— Закінчіть речення.- При множенні складене іменоване число замінюють... .- У відповіді просте іменоване число замінюють....Завдання 945 ( розібрати розв'язки усно)Задача 1Розв’язання1) 560 – 490 = 70 (т) — більше перевіз перший шофер;2) 70 : 2 = 35 (т) — 1 самоскид за 1 рейс;3) 560 : 35 = 16 (рейс.) — робив перший шофер;4) 490 : 35 = 14 (рейс.) — робив другий шофер.Відповідь:16 рейсів робив перший шофер і 14 рейсів — другий.Задача 2(обернена)Розв’язання1) 16 – 14 = 2 (рейс.) — більше робив перший шофер;2) 70 : 2 = 35 (т) — за 1 рейс;3) 16 • 35 = 560 (т) — перший шофер;4) 14 • 35 = 490 (т) — другий шофер.Відповідь:560 т цементу перевіз перший шофер і 490 т — другий.Задача 946 (самостійно, письмово)Завдання 948 (самостійно, письмово)Завдання 949 (с. 151,самостійно, письмово).Розв’язання 7 квітня Дорогі мої учні та їх батьки. Вітаю вас зі світлим Благовіщенням. Домашнє завдання - переглянути мультфільм
6.04.2020Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями
3.04.2020Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницямиПовторюємо та вивчаємо.( Дивимось 7хв15с)https://www.youtube.com/watch?v=pzlieK0ZRtgПрацюємо з підручником.Усно:№№929,Задача93230ящ.п.=25ящ.ц.1ящ.п.-?1ящ.ц.-12кгРозв'язання:1)25*12=300(кг)-маса цукерок.2)300:30=10(кг)Відповідь:маса одного ящика печива 10кілограмів.Письмово: №№930,9341.04.2020Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницямиПродивитися і запам'ятати:https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKtoУсно 921,922,924,925.Робота над задачами 924,а) Задачі № 924 (1, 2, 3).Зміст кожної задачі аналізують за допомогою таблиці. Учні усно знайомляться з розв'язанням.Задача 1.
(Розв'язання: 48 : 2 =24 (грн).)(Відповідь: 1 м тканини коштує 24 гривні.)Задача 2.(Розв'язання:1) 5 - 3 = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;2) 48 : 2 = 24 (грн) — коштує 1 м тканини.)(Відповідь: 1 м тканини коштує 24 гривні.)Задача 3(Розв'язання:1) 5 - З = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;2) 48 : 2 = 24 (гри) — коштує 1 м тканини;3) 24 ∙ 3 = 72 (гри) — заплатив другий покупець.)(Відповідь: 72 грн заплатив другий покупець.)Зверніть увагу на те, що розв'язання кожної наступної задачі включає в себе розв'язання попередньої.Задача 925 (усно)1) 2600 ∙ 2 = 5200 (г) — маса кавуна;2) 5200 : 5 = 1040 (г) — маса
|
|
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021 |