Дерев'янська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту

Правова допомога






Категорії розділу
Вітання [15]
Корисне [29]
Оголошення [12]
Освіта [7]
Події в Україні [5]
Події Обухівщини [23]
Подорожі [7]
Поезія і література [6]
Свята [14]
Цікаве [2]
Шкільне життя [68]
Національно-патріотичне виховання [3]
Батькам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

МАТЕМАТИКА, частина 1

4 клас


МАТЕМАТИКА, частина 2


29 квітня

Тема. Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу

Прочитайте пояснення (за № 1044).

 Виконайте завдання письмово № 1045 (з коментуванням усно).

19 691 : 82 = 240 (ост. 11) 34 568 : 64 (= 540 (ост. 8)

Задача № 1047( письмово)

Запишіть короткий запис задачі.

І н. – 24 хв – 4800 л

ІІ н. – 40 хв – 4800 л

І н. і II н. – ? хв – 4800 л

Розв’язання записують у зошитах окремими діями. Потім можна  скласти вираз для розв’язання задачі і записать.

Задача № 1048 (письмово)

– Розгляньте вирази:

А) 54 • 8; б) 4 • 54; в) 4 • 54 • 8.

– Який з них є розв’язанням задачі № 1048?

Домашнє завдання: №№ 1049, 1050 (с. 163, письмово)

28 квітня

 Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі.

Завдання 1036, 1038 (усно)

Завдання 1037, 1039, 1041 (письмо)

 

27 квітня

 Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі.  Розв'язування задач

Домашнє завдання: №1034, №1035 (письмово)

 

24 квітня

Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного

Завдання 1022(усно)

Завдання 1023(письмово)

Завдання 1026(письмово)

Завдання 1027(письмово)

22 квітня

Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач

Завдання № 1013(усно)

Завдання № 1014 (записати і розібрати).

Розв’язання: 1) 28 + 30 + 32 + 44 + 26 = 160;

2) 160 : 5 = 32.

Задача № 1015.(усно розібрати)

– Що означають написи на стовпі?

(До Києва – 144 км, а до Харкова – 306 км.)

– Яка відстань від Києва до Харкова? (144 + 306)

– Якщо поїхати в бік Харкова 34 км, то перший доданок суми (144) збільшиться на 34, а другий (306) зменшиться на 34.

Отже, на стовпі будуть покази 144 + 34 = 178 і 306 – 34 = 272.

А тепер подивимось, яку властивість суми ми тут спостерігаємо.

144 + 306 = (144 + 34) + (306 – 34) = 450.

(Якщо до одного доданка додати число, а від другого – відняти те саме число, то сума не зміниться.)

Домашнє завдання.

№№ 1018, 1019 (с. 160 письмово).

21 квітня

Тема. ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ (загальний випадок). ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГО

 Повторити (усно): https://www.youtube.com/watch?v=NW4eRGV3eQo

 Розгляньте пояснення, як виконано ділення (№ 1004, с. 158 усно ).

— Зробіть висновок.

1) Робота за підручником (с. 159).

а) Письмове обчислення прикладу, спираючись на пояснення, — № 1005 

12 168 : 52 = 234

б) Письмове обчислення прикладів № 1006 

в) Робота над задачею № 1007 (записати в зошит один спосіб на вибір, розв'язання пишемо стовпчиком)

— Які компоненти відомі?

— Розв’яжіть задачу двома способами.

Розв’язання:

I спосіб

1) 12 ∙ 7 = 84 (т) — 7 самоскидів за 1 рейс;

2) 1932 : 84 = 23 (рейси) — робив кожен самоскид.

II спосіб

1) 1932 : 12 = 161 (рейс) — зробили всі самоскиди;

2) 161 : 7 = 23 (рейси) — кожен.

Відповідь: 23 рейси робив кожен самоскид.

3) Робота над задачею № 1008 (розібрати задачу за її розв'язком та записати в зошит розв'язання стовпчиком)

Розв’язання:

1) 24 ∙ 25 = 600 (ц) — з першої ділянки;

2) 32 ∙ 15 = 480 (ц) — з другої ділянки;

3) 600 + 480 = 1080 (ц) — з двох ділянок;

4) 25 + 15 = 40 (га) — дві ділянки;

5) 1080 : 40 = 27 (ц) — середня урожайність.

Відповідь: 27 ц — середня урожайність жита з ділянок.

 Домашнє завдання ( письмово)

С. 159, № 1011; 1012.

17 квітня

Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові.Розв'язування рівнянь.Задачі на знаходження середнього арифметичного

1) Математичний диктант (з використанням прийому «Мозковий штурм»)(письмово на вибір якийсь один варіант)

Варіант 1

Варіант 2

1. Перетворити: 24 т 31 кг = [ ] кг.

1. Перетворити: 48 км 35 м = [ ] м.

2. Число 830 зменшити на 560.

2. Число 920 зменшити на 670.

3. Число 14 збільшити в 6 разів.

3. Число 17 збільшити в 4 рази.

4. Знайти добуток чисел: 18 і 5.

4. Знайти добуток чисел: 16 і 5.

5. Знайти суму чисел: 250 і 670.

5. Знайти суму чисел: 270 і 560.

6. Знайти частку чисел: 68 і 17.

6. Знайти частку чисел: 84 і 14.

7. Число 80 зменшити в 5 разів.

7. Число 90 зменшити в 5 разів.

8. Знайти 5/8 від 32.

8. Знайти 6/7 від 28.

9. 1/90 = 40. Знайти все число.

9. 1/80 = 30. Знайти все число.

Робота за підручником (с. 157-158).

Самостійне розв'язування рівнянь № 998(письмово)

Розгляньте задачу та поясніть її розв’язання (№ 1000, с. 157-158 усно).

 Робота над задачею № 1001(письмово)

15 квітня

Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові , якщо частка двоцифрова. Середнє арифметичне.

1.Прочитай і запам'ятай пояснення ділення на двоцифрове число (за № 987).

2. Закріплення матеріалу.

Виконання завдання № 988 (письмово).

 Розвиток математичних знань.

1. Задача № 989.(усно)

Вносимо дані задачі у таблицю, підготовлену заздалегідь.

 

Маса 1 рибини

Кількість рибин

Загальна маса

Білуги

1 ц 23 кг

8

однакова

Осетри

 

12

Після цього учні самостійно розбирають розв'язання задачі (за бажанням задачу розв'язують складанням виразу).

123 ∙ 8 : 12 = 82 (кг)

Знаходження середнього арифметичного.

1. Задача.

Автомобіль їхав 1 год зі швидкістю 60 км/год, 2 год зі швидкістю 90 км/год і 3 год зі швидкістю 80 км/год. З якою середньою швидкістю їхав автомобіль?

— Спочатку знайдемо, скільки всього годин їхав автомобіль:

1 +  2 + 3 = 6 (год).

— Потім знайдемо, скільки всього кілометрів проїхав автомобіль:

60 + 90 ∙ 2 + 80 ∙ 3 = 480 (км).

— Щоб знайти середню швидкість автомобіля, потрібно весь шлях, який він подолав, поділити на час, за який цей шлях було пройдено:

480 : 6 = 80 (км/год)

2. Читання і пояснення про знаходження середньої швидкості велосипедиста за № 991.

Розв'язування задачі № 992(письмово)

— Як знайти середнє арифметичне кількох чисел? Запам'ятай: (Потрібно суму цих чисел поділити на їх кількість.)

№№ 994, 995 (с. 157)(письмово)

14 квітня

Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею. 

Продивитися (усно):https://www.youtube.com/watch?v=txobXSflWT4

Прочитати пояснення в підручнику ст.154, №978

Виконати № №979,985 (письмово)

Запам'ятати пояснення в підручнику до задачі №981

 

13 квітня

Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня!Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня,Хай сміється мирне небо і дивує світ.І земля нехай дарує вам барвистий цвіт,Бо здоров’я, любі діти,- в світі головне,А здорових і веселих щастя не мине!

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 403 ТЕМА ЗАНЯТТЯ

ДЛЯ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБИТЬСЯ

Вивчення нового матеріалу. Множення  багатоцифрових  чисел на трицифрові виду 1578 ∙ 403 З чого будемо починати?1578403 Відкрийте підручник стор. 153 № 969(робота з підручником)43742136439536157843 Чому другий неповний добуток у першому прикладі підписано під десятками, а в другому прикладі - під сотнями?Чому в другому прикладі множимо на трицифрове число,а неповних добутків два?4734631267854

Зверніть увагу!при множенні 1578 на 0 десятків ми одержуємо 0 десятків, тому в стовпчику під десятками цифру ніяку не пишемо. Кожну цифру числа 1578 множимо на 4 сотні, починаючи з 8 одиниць. Першу цифру сотень 2 підписуємо під сотнями.

Попрацюйте самостійно!Виконайте завдання №970 Не забувайте правильно записувати вирази 124320710786842 ПРАЦЮЄМО У ЗОШИТІ

Попрацюємо із задачею № 972 ПРОЧИТАЙТЕ УВАЖНО ЗАДАЧУДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАНЯПро що задача?Скільки є ділянок?Яка довжина першої? Яка ширина першої?Що говориться про площу?Яка довжина другої ділянки?Що треба знайти в задачі?Як знайти ширину ділянки, якщо відома довжина?Чи можемо знайти площу?

S = a b1) 120 46 = ? - площа першої ділянки 2) ? : ? = ? м. Відповідь: S1 - ? S2 - ? 120 м46 м80 м? м. S1=S2

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!Підсумок уроку.- Що вам сподобалось на уроці?- Які обчислення ми виконували ? -Яких правил слід дотримуватись, щоб обчислювати без помилок ?Виконайте домашню роботу №975,976

10 квітня

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух.

Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM

Робота за підручником (с. 152-153)

№959(усно)

№960(письмово)

Задача №962 (усно)

Робота над задачами.

Після аналізу задачі учні не записують розв'язання в зошит.

(Розв'язання:     

1) 900 : 15 = 60 (км/год) — швидкість вантажівки;

2) 900 : 10 = 90 (км/год) — швидкість легківки;

3) 60 + 90 = 150 (км/год) — швидкість їх зближення;

4) 900 : 150 = 6 (год) — через стільки часу вони зустрінуться.)

Задача 963 (письмово )

№966 (письмово)

Закріпити: (переглянути усно) https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc

9 квітня

Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Робота за підручником (с. 151-152)
 Складання і розв’язування рівнянь.
Задача 950 (письмово)
1) 3 · x = 1000 + 500.
3 · x = 1500;
x = 1500 : 3;
x = 500 (г).
Відповідь: кабачок важить 500 г.
2) Розв’язати самостійно, відповідь звірити.
Відповідь: кавун важить 5 кг 300 г.
2) Математичний диктант.
Завдання 951(письмово)

Завдання 952(усно)
Завдання 953(письмово)
 Робота над задачами (самостійно з наступною перевіркою)
Завдання 954(усно)
 Зверніть увагу, що для розв’язання задачі в натуральних числах, треба змінити
числа в умові задачі.

Розв’язання
1) 455 – 325 = 130 (грн) — одержав перший маляр за 2 дні;
2) 130 : 2 = 65 (грн) — поденна оплата;
3) 455 : 65 = 7 (дн.) — працював перший маляр;
4) 325 : 65 = 5 (дн.) — працював другий маляр.
Відповідь: 7 днів працював перший маляр, 5 днів працював другий маляр.
Завдання 955(усно розібрати розв'язання)
Розв’язання
1) 16 кг 450 г · 3 = 16 450 · 3 = 49 350 (г) — маса 3 посилок;
2) 12 кг 150 г · 2 = 12 150 · 2 = 24 300 (г) — маса 2 посилок;
3) 49 350 + 24 300 = 73 650 (г) — маса всіх посилок;
4) 100 000 – 73 650 = 26 350 (г) — менше.
Відповідь: на 26 кг 350 г — загальна маса всіх посилок менша за 100 кг.

8 квітня

Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа.Розв'язування і порівняння задач.

 Робота за підручником (с. 150)

Завдання 943(усно)

Висновок.  При  множенні  складені  іменовані  числа  замінюють  простими. 

У відповіді просте іменоване число замінюють складеним.

Завдання 944 (Письмове виконання завдань з поясненням )

— Закінчіть речення.

- При множенні складене іменоване число замінюють... .

- У відповіді просте іменоване число замінюють....

Завдання 945 ( розібрати розв'язки усно)

Задача 1

Розв’язання

1) 560 – 490 = 70 (т) — більше перевіз перший шофер;

2) 70 : 2 = 35 (т) — 1 самоскид за 1 рейс;

3) 560 : 35 = 16 (рейс.) — робив перший шофер;

4) 490 : 35 = 14 (рейс.) — робив другий шофер.

Відповідь:16 рейсів робив перший шофер і 14 рейсів — другий.

Задача 2(обернена)

Розв’язання

1) 16 – 14 = 2 (рейс.) — більше робив перший шофер;

2) 70 : 2 = 35 (т) — за 1 рейс;

3) 16 • 35 = 560 (т) — перший шофер;

4) 14 • 35 = 490 (т) — другий шофер.

Відповідь:560 т цементу перевіз перший шофер і 490 т — другий.

Задача 946 (самостійно, письмово)

Завдання 948 (самостійно, письмово)

Завдання 949 (с. 151,самостійно, письмово).

Розв’язання
1) 16 кг 450 г · 3 = 16 450 · 3 = 49 350 (г) — маса 3 посилок;
2) 12 кг 150 г · 2 = 12 150 · 2 = 24 300 (г) — маса 2 посилок;
3) 49 350 + 24 300 = 73 650 (г) — маса всіх посилок;
4) 100 000 – 73 650 = 26 350 (г) — менше.
Відповідь: на 26 кг 350 г — загальна маса всіх посилок менша за 100 кг.
Завдання 956
Розв’язання
1) 296 : 2 = 148 (м) — сума довжини і ширини;
2) 148 – 96 = 52 (м) — ширина;
3) 52 · 96 = 4992 (м 2 ) — площа.
Відповідь: 4992 м 2 площа ділянки.

7 квітня

Дорогі мої учні та їх батьки. Вітаю вас зі світлим Благовіщенням.

Натиснути

Домашнє завдання - переглянути мультфільм

 

6.04.2020

Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями

ПРиГАДАЙТЕ! Швидкість Відстань Час V S t

Прочитайте задачу 935 Один вертоліт пролетів 480 км, а другий – 800 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год менше. Скільки годин був у польоті к...

Розв’язання : 1) 800-480=320(км)- пролетів другий вертоліт; 2) 320:2=160(км)-швидкість обох вертольотів; 3)480:160=3(км/год)-у польоті перший верто...

Розглядаємо множення багатоцифрових чисел на двоцифрові

За попереднім зразком виконати завдання 937,941Працюй уважно!

 

 

3.04.2020

Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями

Повторюємо та вивчаємо.( Дивимось 7хв15с)https://www.youtube.com/watch?v=pzlieK0ZRtg

Працюємо з підручником.

Усно:№№929,

Задача932

30ящ.п.=25ящ.ц.

1ящ.п.-? 

1ящ.ц.-12кг

Розв'язання:

1)25*12=300(кг)-маса цукерок.

2)300:30=10(кг)

Відповідь:маса одного ящика печива 10кілограмів.

Письмово: №№930,934

1.04.2020

Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями

Продивитися і запам'ятати:https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto

Усно 921,922,924,925.

Робота над задачами 924,

а) Задачі № 924 (1, 2, 3).

Зміст кожної задачі аналізують за допомогою таблиці. Учні усно знайомляться з  розв'язанням.

Задача 1.

Ціна тканини

Кількість тканини

Вартість тканини

?

2 м

48 грн

(Розв'язання: 48 : 2 =24 (грн).)

(Відповідь: 1 м тканини коштує 24 гривні.)

Задача 2.

(Розв'язання:

1) 5 - 3 = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;

2) 48 : 2 = 24 (грн) — коштує 1 м тканини.)

(Відповідь: 1 м тканини коштує 24 гривні.)

Задача 3

(Розв'язання:

1) 5 - З = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;

2) 48 : 2 = 24 (гри) — коштує 1 м тканини;

3) 24 ∙ 3 = 72 (гри) — заплатив другий покупець.)

(Відповідь: 72 грн заплатив другий покупець.)

Зверніть увагу на те, що розв'язання кожної наступної задачі включає в себе розв'язання попередньої.

Задача 925 (усно)

1) 2600 ∙ 2 = 5200 (г) — маса кавуна;

2) 5200 : 5 = 1040 (г) — маса   кавуна.

(Відповідь: маса  кавуна 1 кг 040 г.)

Письмово №№923,926,927.

 

31.03.2020

 

  Самостійна робота з математики "МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА"

( Письмово хлопчики виконують І варіант,  дівчатка-ІІ варіант, додаткові завдання для всіх 1 та 2)

І варіант

1. Купили 72 кг помідорів у шести однакових ящиках. Помідори із чотирьох ящиків засолили, а з решти помідорів зробили сік. Скільки кілограмів помідорів засолили?

2. Довжина першого відрізка у 2 рази менша від довжини другого. А довжина другого відрізка становить 3/4 довжини третього. Довжина третього відрізка 112 см. Побудувати відрізки.

3. 568 000 : 800               

4070 ∙ 70    

(20 100 - 7254) : З

37500 : 50  

61 200 : 30

1900 - 90 : 2 + 250

4. 40 320 - х = 7800

II варіант

1. Вантажним автомобілем за 2 дні перевезли 75 т вантажу. Першого дня зробили 7 рейсів, а другого - 8. Скільки тонн вантажу перевезли другого дня, якщо кожного разу перевозили однакову масу вантажу?

2. Довжина першого відрізка складає 3/4 довжини другого. Довжина другого відрізка у 2 рази більша за довжину третього. Довжина третього відрізка 6 см. Побудувати відрізки.

3. 64 800 : 400              

3080 ∙ 90   

(24 160 - 948 ) : 4

37 500 : 30

2460 : 80   

1400 - 400 ∙ 2 + 200

4. x - 37 800 = 2940

Додаткові завдання

1. З ділянки площею 30 га одержали урожай пшениці по 27 ц з гектара, а з ділянки площею 60 га врожай становив 33 ц з гектара. Скільки тонн зерна зібрали з обох ділянок?

2. Маса 2 биків і 5 слонів 22 т, а 4 биків та 3 слонів - 16 т. Яка маса одного бика?

 

30.03.2020

Ділення чисел,що закінчуються нулями.Ділення іменованих чисел.Розв'язування задач

Повторити, переглянувши відео.

№№911,917 (усно)

№№912,913,920(письмово)

Вхід на сайт


Пошук

Наша адреса:

вул. Шкільна, 17,
с. Дерев'яна,
Обухівський район,
Київська область,
08724, Україна,
телефон: (04572) 3-64-22
Е-mail: dersko@ukr.net
Шукати на мапі
Лінки
Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти Київської ОДА

КНЗ КОР КОІПОПК

Український центр оцінювання якості освіти України


Лепетун. Для тих, хто хоче вдосконалювати українську мову

Правовий портал для освітян

Управління освіти Обухова

Управління освіти м.Обухова

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ cт.
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ст.
Офіційний сайт Обухова
Офіційний сайт Обухова
Обухівська РДА
Обухівська РДА
Офіційний сайт Українки
Офіційний сайт Українки

Освіта в Україні і за кордоном
Освіта в Україні і за кордоном
Філологічний експрес
Філологічний експрес
Освітній портал
Освітній портал
Євро освіта
ЄвроОсвіта

Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2020