|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯУКРАЇНСЬКА МОВА2 клас27 травняЗаспіваєм алфавіт!
26 травняПодивись,пригадай!
25 травняМалюємо віршик.Спробуйте намалювати свій віршик.21 травняПовторення вивченого.Прикметник.
Завдання на с.59 друк.зошита.20 травняПовторення вивченого .Іменник.
Повторити правило,виконати завдання на с.56 друк. зошита.19 травняАудіодиктант"Хомка".18 травняПовторення вивченого .Речення.
Пригадали,що таке речення та які бувають речення?А тепер виконайте завдання на с.55 дод.зошита. 14 травняПоторення вивченого.Подовження м'яких приголосних. Зверніть увагу на правила,та виконайте завдання на с.51-52.Пояснення : Х -10 сторіччя.Піддашшя - накриття на стовпах для захисту від сонця та негоди. 13 травняДіагностична робота.Діалог.https://drive.google.com/open?id=13-f2GrwQ8bipskjgBJfwZ3881yfW0CQ7(натиснути) Оберіть тему,розіграйте діалог(3-4 репліки) з мамою( татом,бабусею...),відео ОБОВ'ЯЗКОВО скиньте мені.
12 травняПовторення вивченого.Подовження м'якого приголосного Л.
Завдання відео - усно..Письмово-с.50 друк.зошита.07 травняПовторення вивченого.Подовження м'яких Д,Т.Завдання уроку-вправи та правило на с.49 додаткового зошита.06 травняПовторення вивченого матеріалу.Подовжений м'який приголосний.Завдання відео виконуємо усно!
Письмово - с.47-48 у друкованому зошиті.
05 травня.Закріплення правил написання апострофа.Запам'ятайте правило на с. 44 друк. зошита та виконайте письмові завдання с.44-45.Звукова модель-запис слова звуками-з д о р о в й а-здоров'я.
04 травняПовторення вивченого.Апостроф після ф,р.
Виконайте завдання в друк.зошиті на с.41-42.
30 квітняПовторення вивченого.апостроф після В,М.
Виконайте,будь ласка,завдання в зошиті на с.39-40.29 квітняПовторення вивченого.Апостроф після Б,П.Пам'ятаєте значок,схожий на кому,але пишеться вгорі?Так,це АПОСТРОФ.
Сьогодні повторимо написання апострофа після б,п,перед я,ю,є ,ї.Виконайте завдання в дод.зошиті с.37-38. Орфограма- місце в слові,яке підтверджує вивчене правило(сьогодні це написання апострофа).28 квітняПовторення вивченого.Звуко-буквений аналіз слів.Я розумію,що ви вже не першокласники,але чудове відео допоможе пригадати,що ви знаєте про звуки.На с.36 друкованого зошита є алгоритм виконання звуко-буквеного аналізу слова,ознайомтеся з ним.Виконайте завд.1,не забудьте,що є букви,які позначають 2 звуки.
27 квітняПовторення вивченого.Перенос слів.Насамперед,треба розрізняти поділ слів на склади та для переносу.Слова , які мають один склад,переносити не можна.Не можна залишати одну букву на рядку і не можна переносити її.Виконайте,будь ласка ,завдання друк.зошита с.34-35.
23 квітняПовторення вивченого.Склад.Пригадайте:у слові стільки складів,скільки голосних.Якщо у слові один голосний звук,його не можна поділити на склади.Виконайте ,будь ласка,завдання у друк.зошиті на с.32-33.
22 квітняПовторення вивченого.М'який знак.Сьогодні повторимо букву,яка єдина не позначає звука ,а лише служить для пом'якшення попереднього приголосного.Знаєте її?Пригадали?А тепер виконайте завдання в друк.зошиті на с.31,зверніть увагу і запам'ятайте,коли ь не пишемо.21 квітняПовторення вивченого матеріалу.М'які приголосні.Пригадайте:м'якість приголосних на письмі позначаємо буквами я,ю,є,і,ь.
Виконайте,будь ласка ,завдання в друк.зошиті на с.29-30.
16 квітняПовторення вивченого матеріалу.Тверді та м'які приголосні.Повторимо.
Прочитайте правила та виконайте завдання на с.28-29 друк.зошита.15 квітняПовторення вивченого матеріалу.Букви,що позначають два звуки.Цікава розминкаhttps://drive.google.com/file/d/1S4--3e6tkyJzqPJLKb2BU5nEd7jRuenq/view?usp=sharing(натиснути)Пригадайте,В нашій мові є букви,що позначають два звуки.Про букви Ї,Є,Ю,Я ми вже говорили,але є ще одна буква,яка позначає завжди два звуки.https://drive.google.com/file/d/1hsd80XnByhQyWvbUY6GEJtEDU2QLDu0z/view?usp=sharing(натиснути)А зараз виконайте завдання на с.27 дод.зошита.14 квітняПовторення вивченого,буквосполучення дж, дз.Пригадаємо:буквосполучення дж,дз хоч і складаються з двох букв ,але позначають один звук.
Пригадали? Тепер виконайте,будь ласка ,завдання в додатковому зошиті на с.26.
13 квітня
Повторення вивченого матеріалу.
Приголосні звуки.Дзвінкі та глухі приголосні.
Пригадаємо:звуки бувають приголосні та голосні.А ще приголосні звуки бувають дзвінкі та глухі.Послухайте казочку про те,як розпізнавати такі звуки.Пригадали?А тепер виконайте завдання у дод.зошиті на с.24-25.
щ 09 квітняПовторення вивченого матеріалу.Вимова наголошених та ненаголошених звуків.Щоб дізнатися,яку букву писати - е чи и - треба слово змінити так,щоб ненаголошений став наголошеним.
Ми сьогодні будемо перевіряти написання ненаголошених е , и ,змінюючи слова за зразком один-багато:весна-весни.На закріплення виконайте завдання дод.зошита с.22-23.08 квітняПовторення вивченого матеріалу.Наголошені і ненаголошені голосні.Пригадаємо:наголос-це виділення складу у слові посиленням голосу.Пригадали?Ваше завдання-дод. зошит с.20-21.07 квітняПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.Букви,що позначають голосні. Пригадаємо:букви я, ю, є позначають два звуки,коли стоять на початку складу або слова ,або після голосного чи апострофа.Буква ї завжди позначає два звуки.
Пригадали?А тепер виконайте ,будь ласка,завдання у додатковому зошиті на с.19.06 квітняПовторення вивченого матеріалу.Каліграфія(натиснути)З сьогоднішнього уроку ми будемо пригадувати все,що вивчили протягом року.
Пригадали,чим відрізняються звуки від літер?А тепер виконайте завдання у додатковому зошиті на с. 12,а ще повторіть алфавіт!
Доброго дня,шановні батьки та дорогі мої дітки! Маю надію,що ви всі здорові,відпочили і готові до навчання,тож вперед,і нехай все у нас складеться якнайкраще!30 березняРобота з деформованим текстом,підбір заголовка. Почнемо з каліграфічної хвилинки (натиснути) Пам"ятаєте,що абзац-це віконечко,відступ на початку рядочка? тож виконайте впр.433,а щоб перевірити себе-тести впр.435. Чекаю звітів про роботу!
31 березняБукви,що позначають голосні звуки(повторення)
Пригадали?А тепер виконайте завдання у дод.зошиті с.17-18
01 КВІТНЯУрок розвитку зв"язного мовлення:"Розумна тварина"Загадка Ці розумні свистуниВсім відомі з давнини.Здогадатись ви повинні:В морі граються...Щоб підготувати руку до письма,виконайте,будь ласка,завдання каліграфічної хвилинки на с.124
ПРОЧИТАЙТЕ ВПР.437,А ПОТІМ,ЗАКРИВШИ її АРКУШЕМ ПАПЕРУ,ДАЙТЕ ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ. 02 квітня
Діагностична робота:"Мова і мовлення,текст."
|
|
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021 |