|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯУКРАЇНСЬКА МОВА3 клас30.03.2020 Дієслово як частина мови. Впр.336-339.
01.04.2020 Зв'язок дієслова з іменником у реченні.Впр.340-342.
02.04.2020 Списати текст з казки "Шипшинка".Підкреслити дієслова (100 слів). 03.04.2020 Що робив Пінокіо? Виписати 30 дієслів з казки. 06.04.2020 Дієслова-антоніми. Впр.344-346. Зошит з друкованою основою,сторінка за темою.
08.04.2020 Дієслова-антоніми. Закріплення вивченого. Контрольна робота (списування).Впр.348. 09.04.2020 Дієслова-синоніми. Впр.350-352.Зошит з друкованою основою, сторінка за темою. 10.04.2020 Написати твір-опис "Весняна квітка".Підкреслити дієслова. 13.04.2020 Змінювання дієслів за часами. Впр.353-356.
15.04.2020 Формування навичок писати грамотно. Впр.357-359. 16.04.2020 Впр.360 (списати). 17.04.2020 Закріплення вивченого про часові форми дієслова.Впр.361-363.
22.04.2020 Дієслова,що означають завершену і незавершену дію. Впр.364-367.
23.04.2020 Вправи на розпізнавання часових форм дієслова,дієслів,що означають завершену і незавершену дію.Впр.368-371.
24.04.2020 Написання не з дієсловами.Впр.372-377.
27.04.2020 Написання листівки - привітання до Дня матері.Впр.378.
29.04.2020 Закріплення знань про дієслово як частину мови.Впр.379-384.
30.04.2020 Закріплення знань про дієслово як частину мови.Впр.386-389.
04.05.2020 Розбір дієслова як частини мови.Урок-завдання в зошиті з друкованою основою.
06.05.2020 Узагальнення знань про дієслово. Списати вірш "На врожай" ст.168 Літ.чит. Розібрати два дієслова як частини мови. 07.05.2020 Узагальнення знань про дієслово. Впр.390-393.
08.05.2020
Контрольна роботаДієслово
1. Вкажи правильну відповідь. Дієслово – це частина а) слова; б) мови; в) речення.
Дієслова майбутнього часу відповідають на питання а) що робив?, що робила?, що робили?; б) що робить?, що роблять?, що робиш?; в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?.
2. Підкресли дієслова. Дитина, посіяли, сівба, вчить, вчитель, учительський, учителює, навчаються, учень.
3. Перебудуй речення так, щоб в них не вживалося слово можна. Не можна їсти брудними руками. Не можна використовувати книжку як підставку під тарілку.
4. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні. Сплять ліси, віє вітер, спить дитина, прокинувся дзвінок, учень читає, усміхається день, плаче дівчинка, плачуть хмари.
5. Добери синоніми Морозити - ________________, __________________. йти - ____________________, __________________.
6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього часу дієслів малювати розкладати Мин.ч. _________________ _________________ Теп.ч. __________________ _________________ Майб.ч. _________________ _________________
7. Спиши,добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. Дівчатка (мандрували, йшли) лісом і збирали гриби. На галявині вони (побачили, помітили) зламану берізку, її тоненькі гілочки (звисали, спадали) додолу. Нижнє зелене листячко почало (в’янути, кволитись). Дівчатка (підняли, підвели) берізку і (прив’язали, прикріпили) до міцного кілка.
13.05.2020 Контрольна робота Диктант Весна у лісі
14.05.2020 Що ми знаємо про текст,речення? Впр.394-395.
15.05.2020 Що ми знаємо про будову слова? Впр.397-398.
18.05.2020 Узагальнення знань. Слово. Значення слова. Впр.79-80.
20.05.2020 Узагальнення знань. Будова слова. Впр.108.
21.05.2020 Узагальнення знань. Ненаголошені (е) (и) в корені слова. Впр.141.
22.05.2020 Узагальнення знань. Апостроф. Впр.199.
|
|
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021 |