|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯУКРАЇНСЬКА МОВА4 клас29 квітня
28 квітняУзагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу "Прислівник"
27 квітня Вибір прислівників, що відповідають меті й типу висловлювання. У Складання інструкції "Як спілкуватися по телефону" Виконати письмово вправи 408,410 24 квітня Спостереження за роллю прислівників у тексті 22 квітняТема.Урок розвитку зв'язного мовлення. Привітання до Дня матері (Впр.403, ст.176)
Відгадайте загадку:• Найрідніша, наймиліша,Всіх вона нас пестить, тішить,Завжди скрізь буває з нами.Відгадайте, хто це?.. (Мама).— Запишіть каліграфічно: Ам Ма МамаСкладіть прислів’я. Одне з прислів’їв запишіть каліграфічно: Дитина плаче,Мати одною рукою б’є,У кого є ненька,Птах радіє весні,а дитя — матері,матері боляче,а другою гладить,в того голівонька гладенька.— Поясніть, як ви розумієте складені прислів’я.— Про кого ці прислів’я?Хто тебе так щиро любить,І вбирає, і голубить,І кладе у постіль спати? Мати.Хто стеріг тебе від злого,Відмовляв собі усього,Щоб тобі віддати? Мати.Хто тебе узяв за рукуІ до школи на наукуВів, щоб розуму навчати? МатиКого можна назвати самою найдорожчою людиною? Поясніть свою думку.— Сьогодні ми поговоримо про мам, про свято День Матері, складемо привітання для матусі.Мама — порадниця і рятівниця. Її сердечність, ніжність, душевна теплота — особливі. Вона довічна, непідкупна, істинна. Мати — найближча людина, яка піклується про нас, незалежно від нашого віку, статусу, сімейного стану, майже єдина людина, яка любить нас безумовною, щирою любов’ю.Кожної другої неділі травня відзначають поважне свято — День Матері. Це міжнародне свято. Історія свята така: у 1908 р. молода американка Анна Джервіс з Філадельфії виступила з ініціативою вшанування матерів у пам’ять про свою матір, яка передчасно померла. У 1910 р. штат Вірджинія першим визнав День Матері як офіційне свято. В Україні його офіційно відзначають, починаючи з 2000 р.Робота за підручником (вправа 403, с. 176)— Розгляньте малюнки. Розкажіть про кожен з них.Складання привітання до Дня МатеріПрочитайте вірш.Квітує травень, одягнувши білі шати,І сонце з неба зігріва.Святіше з слів це слово — мати,Що промовляють всі уста!Складаємо у серці вдячність і пошану,Схиляєм голову з любов’ю до всіх Вас.Як добре й радісно на світі мати маму,Яка на світ цей привела всіх нас!Спасибі за ласку, за щире тепло,Недоспані ночі, турботу й добро.Матерям здоров’я зичимо щиро,Любові і радості, злагоди й миру.За все, що ми маємо й будемо мати,Вдячні ми тій, яку звемо — МАТИ!За що ми дякуємо мамі?— Що побажаємо їй у цей святковий день?Зразок привітанняЛюба матусю!Щиро вітаю тебе з Днем Матері!Бажаю тобі міцного здоров’я, любові і радості, злагоди й миру.Нехай щастям буде наповнений кожен твій день.З любов’ю твій (твоя) син (донька)Скласти і записати привітання в зошит. 21 квітняТема. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками
17 квітняТема. Поширення речень прислівниками. Усний переказ текстуСьогодні ви продовжите дізнаватися більше про частину мови — прислівник, зокрема, з’ясуєте його роль у мові та мовленні шляхом виконання ряду вправ.1.Виконання вправи 395 (с. 173 підручника письмово)Словникова робота (усно)Сніп — зв’язаний оберемок стебел із колосками хлібних злаків, бобових, льону тощо.2.Виконання вправи 396 (с. 173-174 підручника письмово).— Запам’ятайте написання слова посередині.3.Замініть кожен фразеологізм прислівником, запишіть.Як кіт наплакав —Як вареник у маслі —Вилами но воді писано —Водою не розлити —Пороти гарячку —
15 квітняПрислівники, близькі й протилежні за значенням. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні.Мотивація навчальної діяльності( усно) Яку частину мови ми вивчаємо?Яку частину мови називають прислівником?З якою частиною мови пов’язані в реченні прислівники ?Сьогодні ви дізнаєтеся про прислівники-синоніми і прислівники-антоніми.– Прочитайте прислівники парами. Що ви помітили?
– Серед прислівників є слова, близькі за значенням,- синоніми. Наприклад: навколо і навкруги, гарно і чудово, старанно і ретельно.– Прочитайте прислів’я та приказки, поясніть. Прислівники з протилежним значенням випишіть парами.Улітку пісні співаєш, взимку сльози проливаєш. Гарно щебече, та погано слухати. Не йдеш уперед – ідеш назад. Легко про це говорити, та важко зробити. На рідній землі тепло вдень і вночі. Терпіти важко, та пам’ятати легко.– Серед прислівників є слова, протилежні за значенням, – антоніми. Наприклад: унизу – угорі, рано – пізно, весело – сумно.Вправа 393 (письмово)14 квітня Зв'язок прислівників із дієсловами.Складання речень Запам 'ятай. Прислівник – це незмінна частина мови, яка виражає ознаку дії або пояснює, де, коли відбувається дія. Прислівники відповідають на питання як? коли? де? куди? звідки? Прислівники у реченні найчастіше зв`язані з дієсловами. В реченні вони виконують роль другорядних членів.( обставина) Прислівники не мають закінчень, тому що не змінюються. Схожі на закінчення частини основи прислівників є суфіксами. Прислівники не змінюються, тому вони не мають закінчення. Вони закінчуються суфіксом або коренем. Наприклад: 384. Прочитайте сполучення дієслів із прислівниками. Світить (як?) яскраво, ... . Світить (де?) високо,.... Ходить (як?,) легенько,.... Почулося (звідки?) ззаду, ... . Росте (де?) вдалині ... .Співає (як?) радісно, ... . Кружляє (як?) тихо ... . Написав (коли?) вчора, ... . Лунає (звідки?) зліва, ... .• Спишіть, добираючи до дієслів прислівники. Позначте будову виділеного прислівника. • Складіть 2 речення із словосполученнями (на вибір). Підкресліть головні й другорядні члени речення. 389. Прочитайте жарт. Восени і взимку, навесні і влітку дуже поважають черевики щітку (Ігор Січовик). Спишіть жарт. Підкресліть головні й другорядні члени речення. Визначте, на яке питання відповідають однорідні члени речення, якою вони є частиною мови.
13 квітняПрислівник. Робота з прислів'ямиПовторюємо:https://youtu.be/AFtdwM4s3isПрочитайте правило в підручнику (с.166)
— Яким є значення прислівника?
— На які питання відповідають прислівники?
— З якими словами найчастіше пов’язуються?
— Якими членами речення найчастіше бувають?
Виконати вправу 379 (письмово)
10квітняПрислівник як частина мовиВиконати: https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M8 квітняКонтрольна робота. Списування " Ведмеже сімейство"Списати в зошит текст. Ведмеже сімействоНа лісову галявину вивела ведмедиха своїх маленьких ведмежат. Зупинилася обачна ведмедиха. Чи все спокійно в лісі?Туляться до матері ведмежата. Лячно їм у величезному лісі: лише недавно вибралися з теплого барлога. Прислухаються ведмежата. Як шумить вітер у верховітті дерев! Як співає птаство! Ось на сосні дятел вистукує барабанний дріб.Будуть ведмежата звикати до лісу, гратися й качатися по м'яких купинах, лазити на дерева.Але нелегко побачити ведмедів. Не побачиш і не почуєш, як тихо зникнуть у темному лісі сторожкі звірі.(І. Соколов-Микитов)7 квітняДорогі мої учні та їх батьки. Вітаю вас зі світлим Благовіщенням. Домашнє завдання - переглянути мультфільм
6.04.2020Урок узагальнення за темою "Дієслово"https://www.youtube.com/watch?v=QCuFm4RKRF4В зошиті записатиhttps://www.youtube.com/watch?v=wC0d-KUI_Jk
3.04.2020Розбір дієслова як частини мовиПрослухати уважно та виконати: https://www.youtube.com/watch?v=D5XUg1Xyl0A1.04.2020Дієслова на -ся.Складання словосполучень. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=TCI2M3jaOqsВиконати вправи 370,373(письмово)31.03.2020Визначення часу й числа дієслів. Редагування текту. Вікторина «Дієслово»Повторення : що ви знаєте про дієслово (усно)
30.03.2020Урок розвитку зв'язного мовлення . Скласти текст-розповідь "Як я провів весняні канікули"(письмово) |
|
Дерев`янська ЗОШ І-ІІ ступенів © 2021 |