Тема: Доповнення речень і текстів прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком.
1.Онлайн-урок о 9:45.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: с.107 впр.248 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком.
1.Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: с.105 впр.240 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Тренувальні вправи на побудову речень з прикметниками, уведення їх у текст.
1.Онлайн-урок о 09:00.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: с.104 впр.236 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Урок розвитку звя'язного мовлення. Складання запрошення.
1.Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: написати тест в зошит. 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Використання прикметника для всебічної характеритики предметів і явищ. Спостереження за прикметниками у різних формах.
1.Онлайн-урок о 09:45.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: c.102 впр. 231 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
1.Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: c.100 впр.227 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Правопис закінчень іменниківжіночого на -а, -я в родовому відмінкуоднини з основою на твердий і м'який приголосний та на (ж), (ч), (ш).
1.Онлайн-урок о 09:00.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: c.58 правило, с.59 впр.125 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Закінченняіменниківжіночого роду на -а, -я в родовому відмінкуоднини
1.Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: c.58 впр.121 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема:Урок розвитку писемного мовлення. Робота з деформованим текстом
(зміна недоречно повторюваних слів)
1.Онлайн-урок о 11:00.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота: провідміняйте слова король, кішка, сонце. 4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема:Змінювання іменників за відмінками. Формування умінь ставити іменники у початкову форму.
1.Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота с.54 вивчити відмінки, с.55 правило впр.115
4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
1.Онлайн-урок о 9:00.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота с.53 впр.110
4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Рід іменників. Віднесення іменників до одного з родів.
1. Онлайн-урок о 10:30.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота с.52 впр.107
4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
1. Онлайн-урок о 10:00.
2. Хто був відсутній на онлайн-уроці, перглянути презентацію та виконати завдання в зошит.
3. Домашня робота с.51 впр.104, правило вивчити с. 50
4. Сфотографувати зошит і з класною і домашньою роботою і відправити.
Тема: Розширення уявлень про лексичне значення іменника. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях. Багатозначність окремих іменників. Український алфавіт.
1. Олайн-урок о 10:30
2. Хто був відсутній на онлайн- уроці, перегляньте презентацію.
3. Домашня робота: с. 49 правило, с.48 впр. 98
4. Сфотографуйте зошит з класною та домашньою роботою і відправте фото.