Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Грудень » 30 » Відбувся семінар заступників директора з навчально-виховної роботи Обухівського району
16:41
Відбувся семінар заступників директора з навчально-виховної роботи Обухівського району

12 грудня на базі Дерев`янської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар заступників директора з навчально-виховної роботи Обухівського району.

Тема засідання: «Розвиток ініціативи і творчості педагогічного та учнівського колективів - важливий фактор вдосконалення навчально-виховної роботи»

План проведення

1. Приїзд і реєстрація учасників семінару. Знайомство зі школою. Оголошення теми та завдань семінару.  

 Завідуюча РМК Коломієць О.Г.

2. Інтерактивні технології проведення педагогічної ради як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу. Педагогічна рада «Крок до успіху».

 Заступник директора з НВР Дерев`янської ЗОШ Здоренко Є.М.

3. Тренінгове заняття «Методи оцінювання, значення евалюації для внутрішньошкиїьної методичної роботи навчального закладу».  

 Методист РМК Шевченко О.О.

4. Розвиток обдарованої особистості засобами театрального мистецтва. Фрагмент п'єси Г.Ф. Квітки-Основ'яненка «Сватання на Гончарівці».

Учитель української мовні літератури Дерев`янської ЗОШ Сушко О.С.

5. Засідання круглого столу. Моніторинг семінару. 

Завідуюча РМК Коломієць О.Г.

Матеріали семінару:

Методи дослідження, які використовуються під час проведення евалюації

(Методист РМК Шевченко О.О.)

  • Анкетування
  • Інтерв'ю
  • Спостереження
  • Аналіз документів

Анкетування

Переваги

  • дослідження проводиться швидко і легко;
  • інформація про загальність явища (питання "скільки");
  • можливість статистичного аналізу зібраних даних;
  • анонімність.

Недоліки:

  • ґрунтується на деклараціях (думках) респондентів;
  • виключає нетипові факти (узагальнення даних);
  • не відповідає на питання "як" і "чому";
  • відсутність можливості внесення змін під час проведення дослідження;
  • небезпека маніпулювання або неправильної інтерпретації.

Інтерв'ю

Переваги:

  • погляд на дійсність з перспективи конкретних осіб;
  • можливість з'ясовування, додаткових питань;
  • можливість виправлення помилок під час дослідження;
  • можливість індивідуалізації мови.

Недоліки:

  • процедура дослідження і аналізу даних поглинає багато часу і роботи;
  • відсутність анонімності;
  • великий вплив дослідника на дослідження;
  • відсутність можливості кількісного узагальнення результатів дослідження.

Спостереження

Переваги

  • елімінування декларації „о" на користь "фактів";
  • можливість введення змін до процедури дослідження.

Недоліки:

  • небезпека суб'єктивізму;
  • великий вплив дослідника на дослідження;
  • процедура дослідження і аналізу даних поглинає багато часу і роботи;
  • відсутність можливості кількісного узагальнення результатів дослідження.

Аналіз документів

Переваги:

  • погляд на дійсність з перспективи запланованих цілей та "доказів" їх досягнення.

Недоліки:

•   фрагментарність документів та відсутність знання про умови їх створення;

•   складнощі з пошуком документів;

   секретність деяких документів.

Педагогічна рада у формі гри „Діамант"

 (Заступник директора з НВР Дерев`янської ЗОШ Здоренко Є.М.)

Педагогічна рада проводиться так:

1 Толова педагогічної ради, обгрунтувавши актуальність проблеми, яка виноситься на обговорення, дає завдання назвати найважливіші аспекти даної проблеми, найголовніші чинники, без яких неможливе успішне її розв'язання (їх мас бути не менше дев'яти).

2. Пропонується кожному з присутніх намалювати „діамант" (ромб, поділений на 9 клітинок) і розташувати в ньому дев'ять обраних названих проблем (чинників) в порядку їх важливості, значущості;    

  • у верхній клітинці „діаманта" - найважливіший, на думку кожного, чинник;
  • у двох клітинках нижче - важливі;
  • у трьох середніх - менш важливі;
  • у двох нижчих - чинники, які не мають особливого значення;
  • у найнижчій клітинці - той, що значення не має.

3. Далі пропонується зробити спільний „діамант", знайшовши, на думку всіх членів кожної групи, оптимальний варіант розташування дев'яти з названих колегіально чинників (аспектів проблеми) у порядку їх важливості, значущості.

4.Один представник від групи виходить до дошки, малює „діамант", і організовує обговорення визначених шляхом консенсусу найважливіших аспектів проблеми.

5.Колегіально визначається програма дій педколективу щодо розв'язання проблеми.

6.Приймається рішення педради.    

Тренінг - це одночасно:

-цікавий процес пізнання себе та інших;
-спілкування;
-ефективна форма опанування знань;
-інструмент для формування умінь і навичок;
-форма розширення досвіду.

«Вертушка»    

Це варіант кооперативного навчання, при якому одночасно залучаються в роботу всі. При цьому відбувається активне спілкування та обговорення проблеми між усіма учасниками. Цю технологію варто застосовувати для: 

  • збирання інформації з будь-якої теми;    
  • інтенсивної перевірки обсягу та глибини знань;    
  • розвитку вміння аргументувати свою позицію.  

Всі учасники об'єднується у кілька груп (залежить від кількості проблем, що будуть вирішуватися).

Кожна з них обирає капітана, який відповідає за збір інформації.

Групи отримують завдання, обговорюють його та занотовують на аркуші паперу основні тези (до 3 хв.).

Після запису інформації аркуші передаються за годинниковою стрілкою від однієї групи до іншої.

Кожна команда записує свої відповіді.

Коли „вертушка" робить один оберт, група, яка першою відповідала, узагальнює матеріали та звітує з певної проблеми.
 

Фото заступника директора з НВР Підгірцівської ЗОШ І-ІІІ ст. Шевченко А.В.

Текст: Шевченко А.П.

Категорія: Шкільне життя | Переглядів: 233 | Додав: Direktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar