Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Виховання

Виховний захід: Бал у Золотої Осені

Сторожик Валентина Іванівна

Класний керівник 9 класу

Тема виховного заходу: Бал у Золотої Осені

Мета:  розкрити красу осінньої пори у рідному краї;розвивати вміння спостерігати за змінами у живій і неживій природі та вміння працювати в колективі; виховувати любов до природи рідного краю.

Вед. 1: Добрий  день, шановні гості!!!
Вед.2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
Вед.1: За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев.

Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.
Вед. 2: Красива, багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все навкруги: ліс, поля, садки. 
Красива осінь вишиває клени
Червоним, жовтим, срібним, золотим.
А листя просить: - Виший нас зеленим!
Ми ще побудем, ще не облетим.

Вед. 1: А листя просить : - Дай нам тої втіхи!
Сади прекрасні, роси – як вино.
Ворони пють надкльовані горіхи.
А що їм чорним ? чорним все одно.

(Лунає музика) .  «Пори року – Осінь»

Вед. 2: На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого свята.
Вед. 1: Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути :
шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
Вед.2: Ви повинні підтримати учасників, ваших однокласників.
Вед. 1 : Ви повинні привітати шановне журі оплесками.
Вед. 2: Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Вед. 1: Танцювати, веселитись, співати.
Вед.2: Бути активними учасниками нашого балу.
Адже ми розпочинаємо наш
Разом:  Осінній бал !

Вед. 1: Спочатку представимо наше журі :

Вед. 2: Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну найкращу та присвоїти їм титул короля і королеви балу.

Вед.1: Ми не знаємо хто ними стане, проте ми знаємо, що вони чарівні, добре танцюють, дикламують вірші, малюють, співають і взагалі, хороші друзі!   

Вед. 2: Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями своїми успіхами і чарівною усмішкою.
Вед.1: Щоб їм перемогти, потрібна ваша підтримка і допомога.

Вед. 2: Отож зустрічаємо до нас на осінній бал завітали пари (називають образи)
 8 клас  -
7 клас - 
6  клас-
5 клас
Привітайте їх будь ласка !
( Звучить мелодія) «Пори року – Літо»

Вед. : Перший конкурс «Представлення. Кожна пара повинна розповісти про себе у будь якому стилі. Але черговість  виходу пари визначать самі, витягнувши номер.

Будь ласка підійдіть до  нас і візьміть собі номерок.
Отож , запрошуємо  першу пару   … класу…  ….

  Друга пара …    класу … …

  Третя пара  … класу… …

 Четверта пара …  класу … …

Журі оцінює «Представлення» кожної пари у 10 балів.

Вед. 2: Спасибі нашим парам, а я хочу нагадати, що у нас сьогодні розігруються номінації «Найактивніший клас», «Найвеселіший клас». То ж  класи - болільники  будьте активними, допомагайте своїм парам. А ми продовжуємо наш бал.

Вед. 1:  Другий  конкурс –«Осіння поезія». Завдання  хлопцям– прочитати їхні улюблені вірші про золоту, прекрасну осінь. ». Оцінюється  виразність, емоційність. Починаємо з перших за номером, що ви перед цим витягли. І так  першими починає конкурс  …
( учасники читають поезію, журі оцінює - 5 балів).

   Вед 2. :  Слово  надається  журі для  оголошення результатів  двох попередніх конкурсів.

Вед. 1:  А зараз ми перевіримо винахідливість наших дівчат у  третьому конкурсі «Реклама за дві хвилини».  Оцінюється швидкість і компетентність.
( Асистенти, винесіть овочі)
Вед. 2:   Пропонуємо вибрати одного  із запропонованих  овочей і за короткий проміжок часу придумати для нього  коротку і влучну рекламу

( дівчата обирають овоч,  придумують рекламу, журі оцінює 5 балів). Вед 2: І знову починає першою… 

Вед.1: Поки  дівчата  придумують рекламу , ми пропонуємо болільникам балу позмагатися в інтелекті. Ви маєте відповісти на декілька питань, що стосуються осені та рослин, що вона приносить. Подивимося хто в нас виявиться найкмітливішим! Запрошуємо  від кожного класу представника. Хто відповість на питання правильно, той отримує бали для своєї пари.(Питання задаються по черзі).

Кожна правильна відповідь  - 1 бал.
( Асистенти , рахуйте будь ласка бали командам)
Отже , будьте уважні,питання:

1. На Кавказі солять гарбузи? (Так)
2. В Узбекистані сушать дині? (Так)
3. Рослини- медоноси – це ті, які самі носять мед. (Ні)
4.Сакура  це рослина   Англії? (Ні, Японії)
5. Чи є в світі рослини - хижаки? (Так)
6. Лишайник може нагодувати тварину? (Так)
7. Який овоч заважав спати принцесі? (Горох)
8. Одночасно і цукерка, і кисла ягода? (Барбарис)
9. Які тварини впадають восени в сплячку (Ведмеді, їжаки, бджоли, жаби і т.д.)
10. У якого овоча є «оченята» (« вічка»)? (Картопля)
11. Які птахи восени летять зимувати на південь? (Журавлі, гуси, ластівки, дрозди, лебеді і т.д.)
12. Які птахи залишаються зимувати? (Горобці, снігурі, синиці, голуби, ворони)
13. Як готуються восени мурахи до зимівлі? (Закривають всі входи та виходи у мурашнику, самі збираються в купу)
14. Яка пора року друга за рахунком після осені? (Весна)                  15.  Чому осінь саме «Золота» (колір листя та урожай,що збирає людина).16.За що ви любите осінь?

Вед1: А тепер, дівчата  пропонують свої реклами( по черзі) ….

Вед 1: Молодці , дівчата.Продовжуємо.

Вед. 2:  Краса глибоко в душу проникає
І заворожує, і обпікає нас.
Це осінь щиро в гості закликає
Пройтись в природу в дивовижний час.
Вед. 1:  Душа від ніжності чарівної радіє,
Віта поезію осінньої пори.
Все золотиться ніжно, багряніє,
Сміється сонце радісно згори.
Вед. 2: І стільки чарів в осені, і рими,
І стільки звуків. Шелестів в ній є,
Що в кожне серце проника незримо
І збайдужіти людям не дає.

Вед. 1:  Продовжуємо наші  конкурси . Пропонуємо учасникам четвертий конкурс «Танець на листі».

Продемонструйте свої хореографічні таланти, витонченість рухів, граційність, не виходячи за межі кола та не розсипаючи листя з нього.

 Пари танцюють одночасно.

( В обручах насипане листя і пари танцюють під фрагменти  різної музики: повільної, швидкої)

(асистенти ,підготуйте  будь – ласка кола з листям).

Журі оцінює  - 10 балів.

Вед.1: Молодці,ви добре потанцювали!
 Слово журі для підбиття  підсумків попередніх конкурсів.
Вед. 2:  Вже у природі чари осінні-
В золоті листячко.
Скрізь натяглися струни чарівні – 
Бабине літечко.
Вед. 1: Струн тих торкнувся вітер-маестро.
Наче до струн душі.
І заспівали в лісі оркестри
Найпотаємніші.
Вед. 2:  Все стрепенулось і заспівало
В цей неповторний час.
Листя опале всюди кружляло
Жовтий осінній вальс.
Вед. 1:  І ще ,  п’ятий конкурс – «Осіння композиція» .

З природного матеріалу  кожній  парі на швидкість скласти композицію і її представить.

(Асистенти  винесіть матеріал).Всі пари працюють разом.

Журі оцінює - 10 балів.

Вед.1: Поки   пари готують композиції, ми  запрошуємо  самих розумних  юнаків від класів по  одному взяти участь у конкурсі. Перемога додасть балів вашій парі.

Умова конкурсу:

Станьте один навпроти одного на відстані 6-ти кроків.(Потрібен стілець)

– Я  даю просте запитання:  Наприклад, автомобіль ? а ви швидко відповідаєте«Опель». Як тільки я   задаю вам питання,  ваш суперник біжить до вас і сідає на стілець. Якщо він добігає раніше ніж ви відповісте  на питання , він отримує бал. Питання задаю  по черзі .
Асистенти рахуйте бали.

І так , будьте уважні, починаємо…

(першому) Пташка –…?

(другому) – Риба-…?

Страва з овочів …?

      – Телепередача…?
      – Газета?
– улюблена пісня про пору  року?

– Син папи Карло?
– Ваш улюблений педагог?
 - Кімнатна рослина?

Рослина символ України?

Осінній місяць?

Улюблена пора року

Вед.1:Молодці ви додали своїм парам бали!

Вед.1: А тепер  пари представляють нам свої композиції, а журі оцінюють їх.
Вед. 2: Завдання нашим Джентльменам:  шостий конкурс «Коралі для моєї кралі»
- приготувати подарунок – прикрасу для своєї дівчини.
На стільчиках у них є голка, нитка,  природній матеріал ,з якого потрібно зробити на швидкість подарунок- прикрасу для своєї дівчини.

(Потрібне насіння гарбуза,  соняшника,жолудя ,квасолі іт.д.)
Журі оцінює конкурс  за швидкістю і вишуканістю виробу - у 5 балів.

Поки хлопці  працюють  над своїм  завданням, наші хлопці – асистенти прочитають гуморески.

Вед.2:І так, наші джентльмени готові продемонструвати  свої «коралі для кралі», журі, оцініть прикраси

Вед.1:  Слово надається журі для підбиття підсумків, оголошення переможців і  їх нагородження.
Вед. 1:  Осінь – яскрава,
Осінь - барвиста 
Осінь – прекрасна !У відомої поетеси Ліни Костенко на осіннім карнавалі є й Осінь – жагуча, 
й Осінь – дикунська.
Вед. 2:  Пора ця буває пишною, строкатою, журливою, щедрою. 
Тільки ніколи хай не буде наша осінь убогою, а буде багатою,
як наш наступний конкурс сьомий,  в якому задіяна учнів класу і
називається «Кліп».
Вед. 2: Запрошуємо учасників  розпочати конкурс. Журі просимо звернути увагу  на:
організованість виконання, артистичність. образність.

Черговість виступів –  за номерами   пар.
Вед. 1: Молодці, справились із завданням. Наші конкурси закінчились.

Журі підведіть підсумки .

Поки журі підсумовують останній  конкурс та попередні,
ми хочемо запропонувати вам обрати пару 
«Глядацьких симпатій». Глядачі на папірцях відмічають пару, яка сподобалася.

Асистенти роздайте  папірці і заберіть їх назад з результатами та віддайте їх журі для оголошення  пари «глядацьких симпатій».
Вед.2: Слово журі для оголошення результатів та нагородження.

Вед.2: Визначимо, який клас був найактивнішим, хто отримав найбільше балів від болільників, слово асистентам, які рахували  бали  болільників.

Отже, У номінації «Найактивніший клас»   визнано … клас, Вітаємо їх оплесками! Молодці!
Вед. 1: Давайте привітаємо наших учасників ще раз оплесками!

Чи сподобався вам бал?
Ми усім дякуємо за активну участь в наших конкурсах, розвагах, 
особливо велика подяка нашим парам, журі, діджеям, 
класним керівникам.
Вед.2:  Джон Байрон сказав : «Той хто домігся гарного настрою, 
має поділитися ним з іншим, 
тоді з гарного настрою народиться
близнюк – «радість».Успіхів вам !
Посміхайтесь частіше!

 

 

Категорія: Виховання | Додав: Direktor (30.03.2016)
Переглядів: 368 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar